Warme belangstelling voor Ladies Night

Op dinsdag 4 september organiseerde VVD Kennemerland in het Bloemendaalse gemeentehuis de Ladies Night, waarbij gelukkig ook mannen welkom waren. De voorzitster deze avond was onze eigen afdelingsvoorzitster, Marlène Jans-van Wieringen, en de gasten waren (aankomend) kamerleden Brigitte van der Burg, Jeanine Hennis-Plasschaert en Barbara Visser.

Nadat de dames zich hadden voorgesteld, werden hun vragen gesteld door de voorzitster en door het publiek. Zo werden de kamerleden bevraagd over hun standpunten over Europa (antwoord: de VVD is tegen een grote overheid op iedere laag), over de forensentax (antwoord: afschaffen mits daarvoor financiële dekking is gevonden), het eigen risiko in de zorg (antwoord: maximaal 350 euro en bovendien met een maximering van de eigen bijdrage op 150 euro), eventuele breekpunten (antwoord: die zijn er niet en Rutte zou mij vermoorden als ik er hier één zou noemen) en pensioenkortingen (antwoord: pensioenen zijn een onzekere zekerheid).

De avond eindigde met live pianomuziek en een drankje, waarbij de kamerleden, ondanks hun volle agenda's, zeker niet als eerste vertrokken. Het was dan ook bijzonder gezellige en informatieve avond, met ter getuige onderstaande foto's.