VVD en Bloemendaal 2014 - 2018

Hoewel Bloemendalers pas in maart 2014 naar de stembus gaan voor een nieuwe gemeenteraad, is dit voorjaar reeds de tijd om te bepalen wat er dan valt te kiezen. De komende weken organiseert VVD Bloemendaal bijeenkomsten om terug te blikken op de huidige raadsperiode, maar vooral ook om samen te discussiëren en vooruit te kijken naar de komende jaren. Hierbij zijn alle Bloemendalers, ook niet-leden, van harte welkom.

De avonden beginnen om acht uur en vinden plaats op maandag 27 mei in het Dorpshuis in Vogelenzang, op dinsdag 18 juni in het Dorpshuis in Bloemendaal en op dinsdag 2 juli in Kraantje Lek.

VVD Bloemendaal vindt onze gemeente de mooiste van Nederland en wil hard werken om dit zo te houden. Zij wil onze natuur bewaren, onze financiën gezond houden en onze zelfstandigheid waarborgen. Ons programma voor de gemeenteraadsverkiezingen zal zijn gebaseerd op deze uitgangspunten en op onze liberale waarden.

Bovenstaande aankondiging werd tevens uitgestuurd als persbericht.

Martijn Bolkestein
lid programmacommissie