Ankie Broekers en Ingrid de Caluwé openen VVD 'pop-up store' in Bloemendaal

Op zaterdag 1 maart om 16.00 uur opent de VVD in Bloemendaal dorp, aan de Bloemendaalseweg 33, haar eigen ‘pop-up-store’. Een primeur in Bloemendaal. Het doel is om een ontmoetingsplek te creëren waar bewoners en politici van gedachten kunnen wisselen over zaken die in de gemeente Bloemendaal spelen. Maar ook om het belang van gemeenteraadsverkiezingen in algemene zin te benadrukken, en mensen op te roepen vooral naar de stembus te gaan op woensdag 19 maart.

De nieuwe VVD-ontmoetingsplek zal officieel worden geopend door twee bekende VVD'ers: de Eerste Kamervoorzitter Ankie Broekers (wonend in Overveen) en Tweede Kamerlid Ingrid de Caluwé (voormalig bestuurslid van de VVD Haarlem). Zij doen dit op zaterdag 1 maart rond de klok van 16.00 uur. Al eerder die dag geeft Premier Rutte in Rotterdam het startschot voor de VVD Campagne. Aansluitend organiseert de VVD een “Ondernemersborrel” voor de winkeliers in Bloemendaal. Inwoners van Bloemendaal zijn ook van harte uitgenodigd aanwezig te zijn.

VVD thuis in Bloemendaal

De komende weken kunnen Bloemendalers langs komen om van gedachten te wisselen met een van de kandidaat-raadsleden van VVD Bloemendaal, of om gewoon een praatje te maken. Lijsttrekker Peter Boeijink zegt: “Wij leggen graag uit hoe wij de toekomst van Bloemendaal zien, waar we heen willen en waar we verschillen en overeenkomsten zien met andere partijen”. Initiatiefneemster en tevens kandidaat-raadslid Fabiènne Hendricks vindt dat “de VVD-ontmoetingsplek de mogelijkheid biedt om heel directe informatie van inwoners te krijgen over hoe zij Bloemendaal zien of waar zij behoefte aan hebben”.

Openingstijden

De openingstijden van de VVD ontmoetingsplek zijn donderdag van 14.00 tot 19.00 uur, en vrijdag en zaterdag van 14.00 – 18.00 uur. In de week van de verkiezingen is de VVD-ontmoetingsplek ook geopend op maandag, dinsdag en woensdag van 14.00 - 18.00 uur. De VVD organiseert op deze dagen ook diverse activiteiten, zoals bijvoorbeeld inspraakavonden, debatten, of een schaaktoernooi.