Kies VVD in uw Waterschap.

Uw stem is bij de verkiezingen voor het Waterschap Rijnland van groot belang. Zonder uw stem op 18 maart 2015 kan de VVD met Rolf Harder zich niet sterk maken in het Waterschap Rijnland voor de Zuid-Kennemerlandse belangen, uw belangen! De waterschapsverkiezingen zijn op dezelfde dag als de verkiezingen voor Provinciale staten.

Door de inzet van het Waterschap wordt afvalwater gezuiverd, zijn woningen en bedrijven beschermd tegen overstromingen én is juist in droge tijden de grondwaterstand voldoende op peil.

De VVD Rijnland heeft 3 speerpunten:

• Veiligheid: Als eerste prioriteit: droge voeten, wij moeten kunnen voldoen aan de strengste veiligheidsnormen voor onze inwoners en ondernemers.
  • Voldoende: Voldoende schoon water voor iedereen. Goed waterbeheer vergroot.
  • Duurzaam: Meer soberheid, innovatie en scherpe keuzes voor een zo laag onze welvaart. Denk aan recreatie, zoutwaterkeringen, voedsel, etc. mogelijke belastingaanslag van het waterschap.

Rolf Harder is uw VVD vertegenwoordiger uit de regio Kennemerland, woont in Bloemendaal, is 45 jaar, ondernemend, gepassioneerd over water gerelateerde zaken en ruim 20 jaar breed maatschappelijk actief voor onze samenleving in de regio Kennemerland. Rolf staat pal voor meer veiligheid, meer transparantie, minder regels, betere dienstverlening en zo laag mogelijke belastingen.

Rolf Harder staat op de VVD lijst voor het waterschap Rijnland op plaats 8 en als VVD lijstduwer voor de Provinciale staten Noord-Holland op plaats 45.