Bloemendaalse Jaarmarkt 2018

Het politieke jaar 2018/19 is langzaam van start aan het gaan. Vanaf de 2e week van september starten ook weer de reguliere vergaderingen.
Traditiegetrouw start ook dit politieke jaar op de Bloemendaalse jaarmarkt,  zaterdag 1 september, waar alle politieke partijen vertegenwoordigd zijn met een standje.

Net als vorig jaar, toen we op de jaarmarkt de campagne opstartten, zal de Vvd aanwezig zijn met haar eigen koffiekar, waar een ieder een bakkie kan komen doen en haar hart kan luchten tav acties en verbeteringen in onze mooie gemeente. De fractieleden, de wethouder Nico Heijink en bestuursleden, zullen ervoor zorgen dat de kar de hele dag bemand is. We zouden het super leuk vinden als u ook als lid even een bakkie komt doen om bij te praten. Maar natuurlijk zijn wij ook blij met leden die het leuk vinden om ook een tijdje de bar te bedienen.

De koffiekar zal voor slagerij de Groot staan, in het midden van de winkelstraat, en is geopend van 9 uur tot 17 uur, als de jaarmarkt sluit.

De fractie heeft zin in het nieuwe jaar en ziet dit als de officiĆ«le kick off!  Er is mooi weer voorspeld!

met vriendelijke groet,
Albertine Zoetmulder