ALV VVD Heemstede - Bloemendaal

Dinsdag 17 november 2020, aanvang 20.00 uur, staat de digitale ALV gepland. Helaas is het niet mogelijk elkaar persoonlijk te ontmoeten. Velen van ons zijn al gewend aan het online vergaderen of voor privé redenen met elkaar op deze wijze af te spreken en elkaar te zien. Tijdens deze ALV hebben we als speciale gast Dilan Yesilgöz-Zegerius, lid van de Tweede Kamer. Het belangrijkste motto in haar functie als volksvertegenwoordiger is: "Mensen ruimte bieden om hun leven zelf in te richten".

Hoofdthema van deze ALV zal het concept verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamer verkiezingen, 17 maart 2021,  zijn dat op 6 november jl. is gepubliceerd. Het Amsterdamse Tweede Kamerlid Dilan Yesilgöz-Zegerius (Justitie, Veiligheid, OM en Politie)  gaat als gastspreker nader in op het concept verkiezingsprogramma en zal uiteraard uw vragen hierover beantwoorden.

Wij nodigen u van harte uit om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. Aangezien de ALV digitaal plaatsvindt, zal het proces wat anders zijn dan wat u gewend bent.

Het is noodzakelijk dat u zich van te voren per mail aanmeld bij de secretaris. U kunt zich aanmelden tot 16 november 2020, 12.00 uur!

Diegenen die zich op tijd hebben aangemeld ontvangen een link voor de digitale vergadering van de secretaris. Niet (op tijd) aanmelden, betekent dus niet deelnemen.