ALV 30 november 2015

Een zeer geanimeerde vergadering met veel sprekers zoals Albert Patijn die in het kort de rijke historie van deze mooie kerk uiteenzette, Rian Vogels vertelde in vogelvlucht de gevolgen van de statutenwijzigingen die zijn aangenomen tijdens de landelijke ALV 28 november jl. De situatie in de lokale politiek werd toegelicht door de fractievoorzitter Martijn Bolkestein en wethouder Nico Heijink.

Het was ook een vergadering waar een aantal personele wijzigingen aanbod kwamen. Er is afscheid genomen van onze voorzitter Marlène Jans, zij werd geprezen voor haar tomeloze inzet, Marlies Roosen is eveneens teruggetreden als bestuurslid. Als bestuursvoorzitter is benoemd Rob Scholte. Rob gaf een korte toelichting op zijn visie om afdeling Bloemendaal klaar te stomen voor een vruchtbare toekomst. Jan Wijma is aangesteld als penningmeester als opvolger van Nico Heijink. Annemieke Kwaaitaal vervult nu de functie van vice-voorzitter.

Kortom er is veel besproken en goed geluisterd naar waardevolle opmerkingen van de aanwezige leden. De vergadering werd afgesloten in stijl met een goed glas wijn.